Tuesday, 6 December 2011

PeNinJauNan SiLaT Kamoo..

                                                     

Permulaan cerita ni,apabila kolej kami sibuk dengan majlis konvo, sewaktu tu, budak2 pon sibuk dengan byk program yg dianjurkan..dan termasuklah si dia pon sibuk dengan silat gayongnye..dye terima pesanan pon last minit suoh  budak2 dye buat silat,so,malam tu dye berlatih silat smpai pkol 1 pagi..masyaallah, penatnye nk tgu dye mcg kite, ape2 pon buatla kje2 yg patot utk kelas esk..pastu esk pulak 1 hari dye x de kat klas sbb kne buat persembahan betul2 di tapak konvo..emm, jdnye dye x dptla join klas same2..kemudian,ingtkan nk pergi kat tapak konvo sbb nk tgok persembahan dorg tu tp ade klas accounting pulak, da setengah jam tgu lect x smpai2 jugak~~~ aduh!! kemane lect ni,ingtkan x de klas..so kami in the geng saje la pergi ke tapak konvo utk tgok persembahan tu,huh!! lega rsenye dpt jugak tgok,seb baek x terlepas..tp yg  x besnye..bru je smpai kt tapak konvo tu tbe2 bdk2 bg information yg klas accounting ade pulak~~~ wargh!!! luluh betul hati ni sbb x dpt tgok depan2..sempat tgok intro aje, tu pon skit aje..nk wat cmne an,,da x de rzeki, tp naseb baek la si ehem2 ni bg gambar2 silat dan vdeo silat kat sy..lpas sy tgok vdeo tu,"kasar betul silat gayung ni" kate sy lah!! lpas tu dye ade cter tgn dye pulak terseliuh wktu silat tu,sy da agk dah,sbb nmpak kt vdeo silat tu mcm org tu buat kasar aje..(tula, sy da ckp awk tu kering,haha,sian dye msti dye geram kalu org ckp cmtu, sory ye!! gurau aje..seb baek la ade lg minyak tu then dye minta abg2 ats tlg urutkn..alhamdulillah x de pape..aishh, buat org risau aje..thanks pd si dia =)

Suke la tu Dapat silat Gayung!!


 Bak Kate Budak ni dye mcm JAguh Melayu plak~~

* WakTu Kat TaPak KonVo*


No comments:

Post a Comment